BAUM Portal English Ana Sayfa İletişim ÜBYS ÖBS ePosta Portal Personel Öğrenci Görevli X
Fakülteler Enstitüler Meslek Yüksekokulları Yüksekokul / Konservatuvar Araştırma Merkezleri Kütüphane
Üniversitemiz Yönetim Birimler Öğrenciler Bağlantılar

e-Kartlar Merkez Müdürlüğü

Firma Personeli (Üniversitemizde Hizmet Alımı Yoluyla Çalışan) HGS başvurusu.

***BAŞLAMADAN ÖNCE BU SAYFAYI MUTLAKA OKUYUNUZ***
***Başvurularda sorun yaşamamanız için Google Chrome veya Mozilla Firefox kullanmanız tavsiye olunur.***

http://atahgs.atauni.edu.tr/portal/kullanici/ adresine girildikten sonra:
– HGS sisteminde daha önce kaydınız varsa: TC kimlik numarası ve şifrenizi girmeniz istenecektir. Açılan Sözleşme sayfasında Yeni Başvuru butonuna tıklayarak bilgileri doğru bir şekilde doldurunuz. Sayfanın alt tarafında bulunan sözleşmeyi onaylıyorum butonunu tıklayarak sözleşme onay işlemini tamamlayınız. Böylece kayıt işleminiz gerçekleşmiş olacaktır. Çıktı almak için (Otomatik olarak sözleşme sayfasından çıkarak Yeni başvuru sayfasına yönlendirecektir. Şayet yönlendirme gerçekleşmezse Explorer ok işaretini kullanarak geri çıkınız sayfada araç kaydınızın satır saonunda çıktı al butonunu göreceksiniz) Çıktı Al butonuyla Sözleşmeyi yazdırınız.
- İlk aracın satış v.s. nedeniyle değiştirilmesi halinde, yeniden başvuru yapılabilmesi için: E-Kartlar Merkezi Müdürlüğüne gelerek veya bir dilekçeyle bildirimde bulunması gerekmektedir.
– Hiç kaydınız yoksa: yeni kayıt işlemi yapılacaktır. Kaydol menüsüne tıklandıktan sonra açılan menüden Lütfen Pozisyon “Taşeron veya Sözleşmeli Çalışan” seçiniz, Tc Kimlik No ve Cep Telefonu numarası (dikkatli bir şekilde girilmesi gerekiyor aksi halde pin kodu yanlış girilen telefona gittiğinden işlem yapamaz duruma gelmektedir.) girilerek Kaydolma işlemini tamamlayınız. Açılan Sözleşme sayfasında Yeni Başvuru butonuna tıklayarak bilgileri doğru bir şekilde doldurunuz. Sayfanın alt tarafında bulunan sözleşmeyi onaylıyorum butonunu tıklayarak sözleşme onay işlemini tamamlayınız. Böylece kayıt işleminiz gerçekleşmiş olacaktır. Çıktı almak için (Otomatik olarak sözleşme sayfasından çıkarak Yeni başvuru sayfasına yönlendirecektir. Şayet yönlendirme gerçekleşmezse Explorer ok işaretini kullanarak geri çıkınız sayfada araç kaydınızın satır saonunda çıktı al butonunu göreceksiniz) Çıktı Al butonuyla Sözleşmeyi yazdırınız.
– Kaydınız var fakat şifrenizi unuttuysanız: şifremi unuttum seçeneğini tıkladıktan sonra TC. Kimlik No giriniz ve Şifremi Sıfırla seçeneğine tıklayınız. Sistem tarafından anında üretilen pin kodu kayıtlı Cep telefonu Numaranıza SMS olarak gönderilecektir. Kullanıcı ekranından TC. Kimlik No ve PİN koduyla sisteme giriş yapınız. Açılan Sözleşme sayfasında Yeni Başvuru butonuna tıklayarak bilgileri doğru bir şekilde doldurunuz. Sayfanın alt tarafında bulunan sözleşmeyi onaylıyorum butonunu tıklayarak sözleşme onay işlemini tamamlayınız. Böylece kayıt işleminiz gerçekleşmiş olacaktır. Çıktı almak için (Otomatik olarak sözleşme sayfasından çıkarak Yeni başvuru sayfasına yönlendirecektir. Şayet yönlendirme gerçekleşmezse Explorer ok işaretini kullanarak geri çıkınız sayfada araç kaydınızın satır saonunda çıktı al butonunu göreceksiniz) Çıktı Al butonuyla Sözleşmeyi yazdırınız.
– Araç ruhsatının, personel adına, eşi adına olması gereklidir.
– Aracın hususi kullanılan otomobil olması gereklidir. Ticari veya şirket araçlarına HGS etiketi verilmez.
– Personelin Üniversitemizde görev yaptığına dair kurumundan alacağı resmi yazı. (Bu yazı ile ilk defa ücretsiz)
– İlk alınan HGS den sonraki HGS etiketleri (Araç değişimi, yeni araç alımı (100 TL), etiket hasarı 50 TL) ücrete tabidir.
– Ücret, HGS etiketi yapıştırılacağı anda HGS Ücret alma Kiosklarından tahsil edilir. Kiosk`lar para üstü veremediğinden bedelin kağıt para olarak getirilmesi gerekmektedir.

Başvurularda aşağıdaki belgelerin, belirtilen sırada, aslı veya fotokopilerinin verilmesi zorunludur.

1. Yukarıda belirtilen adresten bilgileri girilecek araca ait sözleşmenin sistem üzerinden onaylanmış ve her sayfası imzalı çıktısı (aslı),
2. Sözleşmede başvurusu yapılan araca ait ruhsatın fotokopisi (Plaka, araç sahibi, şase numarası, marka, model ve kullanım şekli okunaklı olmalı)
3. T.C. Kimlik fotokopisi,
4. Personelin Üniversitemizde görev yaptığına dair kurumundan alacağı resmi yazı. (Bu yazı her vize işleminde yenilenmelidir)
5. Araç eş adına ise: Evlenme Cüzdanı fotokopisi (isimli taraf) veya Aile Nüfus Kayıt Örneği eklenecektir.
6. Belgeleri, burada belirtilen şartlar dahilinde hazırlayarak ıslak imzayla imzaladıktan sonra, çalıştığınız birim amirince EBYS sistemi üzerinden elektronik olarak gönderilmesi veya elden teslim edilmesi halinde işlemler başlatılır.