Bölümümüz öğretim elemanlarının katılımıyla, eğitim-öğretim döneminin genel bir değerlendirmesini yapmak amacıyla rutin dönem sonu toplantısı gerçekleştirilmiştir. Toplantıda, geride bıraktığımız dönemin akademik ve idari süreçleri ele alınarak, önümüzdeki döneme yönelik planlamalar ve geliştirme çalışmaları üzerinde fikir alışverişinde bulunulmuştur.