Atatürk Üniversitesi tarafından akademik üretkenliği teşvik etmek, bilimsel çalışmaları görünür kılmak ve araştırma kültürünü güçlendirmek amacıyla düzenlenen Akademik Teşvik Ödül Töreni, 15 Temmuz Milli İrade Salonu’nda gerçekleştirildi.
Ocak-Şubat ile Mart-Nisan dönemlerinde yürüttükleri akademik faaliyetlerle başarı gösteren ve başvuruları değerlendirme sonucunda ödül almaya hak kazanan öğretim üyelerine ödülleri törenle takdim edildi. Yayın, proje, patent, atıf ve toplumsal katkı gibi çeşitli alanlarda gerçekleştirilen çalışmaların değerlendirildiği programda, başarılı akademisyenler ödüllendirildi.
Tören kapsamında Fakültemiz öğretim üyeleri de akademik başarıları ve bilimsel üretkenlikleri dolayısıyla ödüle layık görüldü. Ödüller, Atatürk Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Ahmet Hacımüftüoğlu tarafından takdim edildi.
Fakülte olarak, akademik başarılarıyla üniversitemize ve bilim dünyasına değerli katkılar sunan öğretim üyelerimizi tebrik ediyor, çalışmalarında başarılarının devamını diliyoruz.