Atatürk Üniversitesi
Araştırma Üniversitesi
Atatürk Üniversitesi
Araştırma Üniversitesi
FELSEFE BÖLÜMÜ ÖĞRENCİ MEMNUNİYET ANKETİ SONUÇLARI
Felsefe Bölümü Öğrenci Memnuniyet Anketine toplamda 33 kişi katılmıştır. Ankete katılanların %72,7’sinin cinsiyeti kadın, %27,3’ünün cinsiyeti erkektir. Ankete katılanlardan %21,2’si birinci sınıf öğrencisi, %30,3’ü ikinci sınıf öğrencisi, %21,2’si üçüncü sınıf öğrencisi, %27,3’ü dördüncü sınıf öğrencisidir. Ankete katılanların %69,7’si bölümü bilinçli olarak tercih ettiğini belirtmektedir.
Fakültemizle/Bölümümüzle ilgili beğenilen özellikler sorusuna yoğunlukla fakültenin büyüklüğü ve çeşitli imkânlarının olması, kütüphanenin yeterliliği, bölüm akademik kadrosunun kaliteli oluşu, bölüm öğrenci kulübü etkinliklerine önem verilmesi, bölümün eleştirel düşünme, bilgi, iletişim becerisi ve farklı bakış açıları kazanabilme konularında ciddi katkılar sunması şeklinde yanıtlar verilmiştir.
Fakültemizin/Bölümümüzün geliştirilmesi gereken yönlerinin ne olduğu sorusuna yoğunlukla fakülte hijyenine daha fazla önem verilmesi, fakülte güvenlik tedbirlerinin arttırılması, fakültenin ısınma sisteminin geliştirilmesi, fakülte imkânlarının (sosyal alan, bank, kamelya vb.) geliştirilmesi, teknolojik altyapının (akıllı tahta vb.) geliştirilmesi, fakülte yemekhanesinin iyileştirilmesi, akademik ve sosyal etkinliklerin arttırılması, bölümde uygulamalı derslerin arttırılması gerektiği şeklinde yanıtlar verilmiştir.
Aşağıdaki anket sorularına katılımcıların vermiş oldukları yanıtların yüzdeleri şu şekildedir:
Anket Soruları | Kesinlikle Katılmıyorum | Katılmıyorum | Kararsızım | Katılıyorum | Kesinlikle Katılıyorum | |||||||
Bölüm müfredatımızın ders içeriklerinin yeterli ve güncel olduğunu düşünüyorum | %0 | %9,1 | %33,3 | %57,6 | %0 | |||||||
Bölümümüzde öğretim elemanlarının ders saatlerini etkili olarak kullandığını düşünüyorum | %9,1 | %12,1 | %12,1 | %45,5 | %21,2 | |||||||
Bölümümüzde ders hocalarının güncel literatürü ve pratik uygulamaları takip ettiğini düşünüyorum | %6,1 | %12,1 | %21,2 | %45,5 | %15,2 | |||||||
Bölümümüzde öğretim elemanlarının akademik bilgi ve beceri aktarımının yeterli olduğunu düşünüyorum | %6,1 | %6,1 | %24,2 | %39,4 | %24,2 | |||||||
Bölümümüzde öğretim elemanlarının öğrencilerle iletişiminin etkili olduğunu düşünüyorum | %9,1 | %18,2 | %18,2 | %39,4 | %15,2 | |||||||
Danışmanımın gerekli bilgilendirmeleri yeterince yaptığını düşünüyorum | %0 | %9,1 | %21,2 | %45,5 | %24,2 | |||||||
Bölümümü, tercih aşamasındaki bir öğrenciye tavsiye ederim | %21,2 | %21,2 | %21,2 | %27,3 | %9,1 | |||||||
Fakülte yönetiminin öğrencilerin sorun ve taleplerine karşı duyarlı olduğunu düşünüyorum | %9,1 | %15,2 | %39,4 | %27,3 | %9,1 | |||||||
Fakültemizde öğrencilerin katılabileceği sanatsal, kültürel ve sportif faaliyetlerin yeterli olduğunu düşünüyorum | %18,2 | %21,2 | %33,3 | %27,3 | %0 | |||||||
Fakültemiz bünyesinde faaliyet gösteren öğrenci kulüp etkinliklerinin yeterli olduğunu düşünüyorum | %6,1 | %27,3 | %33,3 | %27,3 | %6,1 | |||||||
Fakültemizde ders dışı zaman geçirilebilecek alanların (kantin, kafe vb.) yeterli olduğunu düşünüyorum | %9,1 | %27,3 | %24,2 | %33,3 | %6,1 | |||||||
Fakültemiz yemekhanesinin fiziksel koşullarının (temizlik, ısı, aydınlatma vb.) önemli bir ihtiyacı karşıladığını düşünüyorum
| %6,1 | %30,3 | %33,3 | %27,3 | %3 | |||||||
Fakültemizdeki kütüphane olanak ve hizmetlerinin yeterli olduğunu düşünüyorum | %6,1 | %21,2 | %30,3 | %36,4 | %6,1 | |||||||
Fakültemizin fiziksel koşullarının engelliler için uygun olduğunu düşünüyorum | %6,1 | %12,1 | %30,3 | %48,5 | %3 | |||||||
Fakültemizin genel temizliğinin yeterli olduğunu düşünüyorum | %18,2 | %24,2 | %9,1 | %39,4 | %9,1 | |||||||